Borta bra men hemma bäst

 

Hej igen! I torsdags kom jag hem, en vecka försent p.g.a en jävla vulkan på Island. Fick bli bussresa hem genom en massa länder. Asmysigt. Men jag är nöjd ändå!


Har hunnit med att se alla turistgrejer, åkt tunnelbana, bott på 6 olika ställen på 1 vecka, pratat med en uteliggare och blivit vittne till misshandel i en park så jag fick prata med Londonpolisen. Sen har jag ju sett wrestling live också och det är inte kattpiss kan jag säga er.

 

Jag och pappa tog ungefär 300 bilder var så jag har noga valt ut dom bästa här:


 Jag går snällt till planet


Tower Bridge


Igen


Piccadilly Circus


Hide Park


En bubbla i Hide Park


Min nya favoritbutik Forbidden Planet
där jag spenderade typ 3 studiebidrag


Där inne bodde Spiderman



Ville så gärna ha den där. Men ville inte lägga ut 1500



Wrestlingprylar fanns det gott om



Blev glad i hjärtat


BTP-Patriks hylla



Min vän


Tog mer bilder men dom får jag slänga upp sen nån gång. Nu ska jag pussla ihop en blogg med wrestlingen jag såg.


Kommentarer
Postat av: elin

hyde park*



DX :D

2010-04-25 @ 11:29:15
URL: http://musikenergi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0